Ez a szívéig hatolt Várkonyi Andreának. EZT üzente neki SMS-ben Bochkor Gábor

Nem várt üzenet érkezett:
Női titkok Várkonyi Andinál című műsorában szívszorító történetet osztott meg a műsorvezetőnő. Hiába imádja a Stinget, a júliusi budapesti koncertjükre mégsem ment el. Az oka az, hogy korábban mindig Bochkor Gáborral, kislánya édesapjával mentek el rá közösen szórakozni.
„Aznap, amikor Sting koncert volt, kaptam egy SMS-t tőle. Egy kis videót küldött a kedvenc Sting számomról. Így jelezte, hogy ő ott van. Meghallgattam. (...) Csak annyit írtam neki, hogy én nem vagyok ott. Megírtam őszintén, hogy én azért nem vagyok ott, mert mindig együtt mentünk oda. Mire ő csak ennyit írt: tudom, ezért küldtem el” – emlékezett vissza Andi.
loading...

Megjegyzések

Küldj be receptet, történeteket, érdekességeket!

Név

E-mail *

Üzenet *